Op 19 februari zijn 15 renners van de Spartaan naar de baan op Sloten geweest. Mooi om te zien dat wat leeftijd betreft de gehele Spartaan vertegenwoordigt was: van 12 tot 62 jaar (sorry Jaap). Trainer Lucas had alle aanwezige Spartanen binnen 30 minuten allemaal in de baan, terwijl dit voor velen voor het eerst was. Op het programma stond een 200 m sprint, gewonnen door Tymen in een mooie 13,15. Na vele trainingsvormen stapten de Spartaan renners na 2 uur moe en voldaan en een ervaring rijker van de baan. Een mooi initiatief van dat tot stand kwam met de hulp van Guido onder leiding van Edje (V.) en Lucas. Een mooi initiatief! 



De laatste nieuwtjes


Juul Hubert behaalt overwinning in Rotterdam
Juul Hubert weet Elite-rensters te verslaan
Tour de Lasalle
de Spartaan aan de start bij de Tour de Lasalle: mooie prestaties van Tim Bennis en Robin Schoew.
Nederlands Kampioenschap Jeugdwielrennen in Venlo
Jeugd de Spartaan maakt kennis met zwaar parcours op NK Jeugd

Kan je iets niet vinden?

Vind oude nieuwsberichten of ander informatie

Lid Worden?

Interesse? Kom gerust eens langs.

Alle Disciplines

Iedere tak van de wielersport

Het laatste Nieuws!

Alle berichten op een rij

©2022 RWV De Spartaan - Rijswijkse Wielervereniging De Spartaan. Privacyverklaring | Sitemap | Deze website is gebouwd door SoftTech